سلامت ریشه فرش شما را تا سالها تضمین خواهد کرد

کاور ریشه فرش

شاید برای شما و یا بستگانتان پیش آمده باشد که ریشه فرشتان آسیب ببیند. قطعا خیلی از اینکه شاهد پوسیدگی ریشه ها باشید ناراحت خواهید شد. اگر قصد دارید از دیدن این صحنه پیشگیری کنید. باید به فکر محافظت از آن باشید. به این منظور تولیدی گوزل ،تولید، فروش و نصب کاور های ریشه فرش به کار گشته است. قبل از خرید کاور حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

 

اهمیت کاور ریشه فرش

ریشه فرش یکی از قسمت هایی است که بسیار در معرض دید بوده و به فرش جلوه خاصی می بخشد. هرچند ریشه های فرش به علت نازکی و ظریف بودن، بیشتری در معرض آسیب و پارگی هستند اما پا خوردن فرش ها می تواند موجب کثیفی و پوسیدگی آنها شود. علاوه براین موارد، ریختن مواد مختلف نیز می تواند موجب پوسیدگی ریشه ها شود.از این رو تولیدی گوزل از مرغوب ترین حریر موجود بازار این کاور جذاب رو تولید کردیم که علاوه بر این که سلامت ریشه فرش شما را تا سالها تضمین خواهد کرد ،جلوه بسیاری زیبا و متفاوتی به فرش شما خواهد داد.و برای همیشه از مرتب کردن روزانه ریشه فرش خلاص شوید.

معایب چسب پهن جهت کاور ریشه

شاید  شما هم در بعضی سایت ها خوانده باشید که برای مرتب کردن ریشه فرش ها از چسب پهن استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که خود چسب به ریشه فرش آسیب میزنه و علاوه بر آن در هنگام قالیشویی جای چسب ممکن است از بین نرود زیرا، قالی شویی و شستشوی ریشه ها متفاوت است و شستشوی ریشه ها با احتیاط انجام می شود تا به ریشه آسیبی وارد نشود. همچنین مواد شوینده ضعیفتری برای ریشه های فرش استفاده می شود.

اما بهتر است که به جای استفاده از چسب پهن که جلوه فرش را نیز از بین می برد ریشه ها را به شکل طبیعی خود نگهدارید تا ریشه ها آسیب نبینند و نیازی  به تعویض ریشه فرش نداشته باشید. برای جلوگیری از کثیف و نا منظم شدن و آسیب به ریشه  از محافظ ریشه یا کاور ریشه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*