ترفند سفید کردن فرش بدون شستشو

 سفید کردن ریشه فرش، ترفند ساده و کم هزینه

تمیز نگه‌داشتن فرش و ریشه فرش همیشه برای خانم‌ها مهم و حیاتی بوده و به دنبال بهترین روش‌ها در این زمینه هستند. در این مقاله سعی شد که شما با تمامی موارد در این زمینه آشنا شوید و در کمترین زمان ممکن مسئله خود را حل نمایید. به یاد داشته باشید که شستشوی فرش‌ها باید با نهایت دقت انجام گیرد و حتماً باید اصول کلی در این‌باره رعایت گردند.

شما می توانید علاوه تمامی موارد توصیه شده در سایت های مختلف(مثل محلول آب و سرکه و شوینده های صنعتی آماده بازاری)،این ترفند ساده و تا حدودی ابتکاری منو امتحان کنید. خودم که خیلی راضی هستم.با این روش با هزینه های هنگفت که برای مواد شوینده پرداخت می کنید خداحافظی کنید.به مقدار کافی ترکیب آب و ریکا و وایتکس درست کنید بعد با یه پارچه کاموایی یا اسفنجی که کف زیادی میکند را آغشته به محلول آب و کف کرده و شروع به تمیز کردن لکه ها کنید و بلافاصله با پارچه نخی یا دستمال نانو رطوبت را از روی فرش کاملا پاک کنید. سپس اجازه بدید کاملا خشک شود، بعد از خشک شدن دوباره همین مراحلو تکرار کنید. و حالا خواهید دید که چقدر فرش و ریشه ها تمیز شدند.

نکته: اگه بعد مرحله دوم باز هم لکه رو فرش بود یکبار دیگه این مراحل را تکرار کنید. و درصورتی کل فرشو خواستید تمیز کنید توجه داشته باشید از بالای فرش شروع کنید تا روی خیسی فرش پا نگذارید.

دیدگاه‌ها 1

*
*

    آرام پاسخ

    ممنونم ،جالب بود